čtvrtek 4. listopadu 2021

Délka povídek

 Zdravím milí čtenáři i náhodní procházející!
  Od počátku blogu se vás tu objevilo už skoro 2000, což je až neuvěřitelné, ale bohužel nedostávám moc zpětné vazby. Já to zcela chápu, protože sama nevím, jestli bych chtěla komentovat povídky tohoto typu, ale trochu mi to stěžuje práci. Občas přemýšlím o tom, jestli psát pokračování nebo už něco nového, jestli by to mělo být M/f nebo F/m nebo více různých kombinací. Občas přemýšlím o osudu některých postav a jestli jim má být odpuštěno nebo má přijít pomsta a nebo spravedlivé potrestání.
A tak jsem vymyslela ankety. U ankety stačí pouze anonymně kliknout na odpověd' která je vám nejbližší. Vám to zabere pár vteřin a mně to dá skoro tolik co komentář :).
Na ankety tady bude rubrika, takže můžete hlasovat kdy se vám zlíbí a určitě tu anketu zase znova najdete. Asi vás také budu nějak průběžně informovat i o výsledcích.
Ale už dost kecání, první anketa je tady.

Klik - > TADY

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře mi pomohou rozvíjet mé psaní.