sobota 13. března 2021

Úvod a vše co byste měli vědět

Zdravím!
Jsem Sweet, ale na tomto blogu se budu jednoduše podepisovat jako S.
Tento povídkový blog jsem si založila, protože mám v hlavě plno nápadů a inspirace na spanking a nemám to kde ventilovat a také protože v češtině nejsou žádné pořádné povídky o výprasku k mání. 
Výprasky jsou v BDSM moje nejoblíbenější záležitost, vlastně upřímně skoro jediná záležitost ke které mě to táhne. Kromě výprasků si ještě ráda pohraju s horkým voskem, případně se nechám spoutat. Co se týká erotiky jsem takřka frigidní, takže erotiku v mých povídkách nečekejte (jaká škoda že? 😟 ).
Jsem switch, ale submisivní role je mi mnohem bližší, dominantní si užiju dost v běžném životě.
Mám za sebou i reálně zkušenosti s výpraskem. Už jsem nejednou dostávala a ne jednou dávala.
Když jsem v "sub statusu" jsem většinou docela dost zlobivá, když jsem v "dom statusu" tak zase chápavá. Jak nelogické.
Povídky na tomto blogu budou vycházet podle chuti k psaní a volného času.
Doufám, že budou inspirací i pro některé z mých spankerů ;).
S.

1 komentář:

Komentáře mi pomohou rozvíjet mé psaní.